کد خبر: ۱۷۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 15 June 2020
به پرداخت ملت در سال ۹۸؛
بانکداری ایرانی- به پرداخت ملت در سال ۹۸ توانست جایگاه نخست در بین شرکت های پرداخت الکترونیک کشور حفظ کند و ۳۷۵ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرد و همچنین قیمت سهام آن بیش از ۲۱۶ درصد افزایش یافت.
 بانکداری ایرانیشرکت پرداخت الکترونیکی به پرداخت ملت در سال ۹۸ عملکرد مطلوبی داشت و توانست جایگاه نخست در بین شرکت های پرداخت الکترونیک کشور حفظ کند و ۳۷۵ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرد و همچنین قیمت سهام آن بیش از ۲۱۶ درصد افزایش یافت.

 به گزارش  بانکداری ایرانی، بررسی قیمت سهام بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور در سال ۹۸ نشان می دهد سهام این شرکت در سال گذشته بیش از ۲۱۶ درصد رشد داشته است.

بر همین اساس سهام به پرداخت ملت که قیمت یک هزار ۹۲ ریال سال ۹۷ را به پایان برد در سال ۹۸ در مدار صعود قرار گرفت در انتهای سال گذشته به قیمت ۲۸ هزار ۳۰۷ ریال رسید.سهام این شرکت بورسی در سال جاری سیر صعودی خود را در بازار سرمایه شتاب بخشید و در بهار ۹۹ بیش از ۱۵۲ افزایش یافت.



 
 آخرین گزارش از صورت های مالی به پرداخت ملت منتهی به پایان اسفند سال گذشته حاکی عملکرد مطلوب این شرکت است .این گزارش نشان می دهد سود انباشته شرکت رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن است به پرداخت در سال گذشته ۳۷۵ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرد .
 
در آمد های عملیاتی  به پرداخت در سال ۹۸ به دو هزار ۸۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۲۷ درصد رشد داشته است.

برهمین اساس سود خالص این شرکت بورسی با رشد ۳۸ درصدی به ۳۰۱ میلیارد تومان رسید و همچنین به توانست برای هر سهم دو هزار ۷۶ ریال سود شناسایی کرد سال ۹۷ این شرکت برای هر سهم  یک هزار ۵۰۶ ریال سود اختصاص داد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: