کد خبر: ۱۷۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 10 June 2020
بانکداری ایرانی- " فاند تكنيك" با تحلیل تکنیکال موسسه اعتباري ملل، سود هر سهم و تغييرات در EPS این شرکت بورسی را برآورد کرد .
بانکداری ایرانی-   " فاند تكنيك" با تحلیل تکنیکال موسسه اعتباري ملل، سود هر سهم و تغييرات در EPS  این شرکت بورسی را برآورد کرد .
 
به گزارش بانکداری ایرانی،   موسسه ملل در 6 ماهه اول سال مالي 98 معادل 3048 ميليارد ريال سود خالص داشته است که با توجه به وجود زيان انباشته 1612 ميليارد ريالي، سود انباشته شرکت در 6 ماه اول سال مالي 98 معادل 1436 ميليارد ريال شده است. 
 
 
براساس این گزارش ،  "وملل "در 6 ماه دوم سال مالي 98 هيچگونه زيان انباشته اي وجود ندارد و شرکت تنها در درامد حاصله از  تفاوت سود تسهيلات و سود سپرده ها 31 درصد افزايش درامد نسبت به 6 ماه اول سال مالي 98 داشته است مي توانيم سود خالص 5400 ميليارد ريالي را براي شرکت پيش بيني کنيم که در نتيجه سود هر سهم 896 ريال رم می زند. 
 
همچنین سرمايه گذاري اصلي موسسه اعتباري ملل در شرکت هاي توليدي و ساختماني زير مجموعه( که جمعا 30 شرکت مي باشد) و سرمايه گذاري در سهام و ساير اوراق بهادار مي باشد لذا احتمال افزايش درامد نيمه دوم سال 98 نسبت به نيمه اول بيشتر از 31 درصد مي باشد که در این بررسی پايين ترين عدد را در نظر گرفته شده است.
 
انتظار می رود با انتشار صورت هاي مالي ساليانه قطعا تعديل مثبت تقريبا 100 درصدي در عدد EPS صورت پذیرد.  
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: