کد خبر: ۱۷۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 07 June 2020
بانک رفاه به عنوان سازمان پاسخگو و با هدف تکریم مشتریان و اطلاع رسانی شفاف، امکان ارتباط مستقیم تلفنی با معاون مدیر عامل در امور اجرایی را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) خود فراهم کرده است.
بانک رفاه به عنوان سازمان پاسخگو و با هدف تکریم مشتریان و اطلاع رسانی شفاف، امکان ارتباط مستقیم تلفنی با معاون مدیر عامل در امور اجرایی را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) خود فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، صالح معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

از این رو، کسانی که تمایل به طرح مسائل و پرسش های خود دارند، می توانند روز یکشنبه مورخ 99.3.18 از ساعت 10 الی 12 با شماره تماس 8525-021 و انتخاب کلید 3 موضوعات خود را مطرح کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: