کد خبر: ۱۷۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 01 June 2020
بانکداری ایرانی- بانک تجارت در اردیبهشت ماه و بر اساس گزارش ماهیانه این بانک موفق به تحقق ۱۷ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال درآمد از محل سود تسهیلات اعطایی شده است.

بانکداری ایرانی-   سود تسهیلات نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد. هزینه سود سپرده نیز نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۳ درصدی را نشان می‌دهد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ، بانک تجارت در اردیبهشت ماه و بر اساس گزارش ماهیانه این بانک موفق به تحقق ۱۷ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال درآمد از محل سود تسهیلات اعطایی شده است.
 
در این ماه هزینه سود سرسپرده این بانک به ۱۵ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال رسیده است. سود تسهیلات نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد. هزینه سود سپرده نیز نسبت به فروردین ماه رشد در حدود ۳ درصدی را نشان می‌دهد.
 
مبلغ مازاد سود تسهیلات نسبت به هزینه سود سپرده در اردیبهشت ماه به ۲.۳۵۱ میلیارد ریال رسیده است.
 
این مبلغ در فروردین ماه معادل ۱.۷۵۷ میلیارد ریال بوده است و شاهد رشد بیش از ۳۳ درصدی این مبلغ در مقایسه با اردیبهشت ماه هستیم.
 
روند افزایشی کسب درآمد سود تسهیلات و عدم رشد هزینه‌های سود سپرده متناسب با رشد درآمد‌های این بانک منجر به افزایش قابل ملاحظه مازاد درآمد تسهیلات نسبت به هزینه سود سپرده‌ها در دو ماهه نخست امسال شده است.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: