کد خبر: ۱۷۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 31 May 2020
"وبملت" در اردیبهشت ماه ؛
بانکداری ایرانی- بانک ملت که با سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حاضر است، در دومین ماه سال جاری تراز عملیاتی را ۶۴ درصد بهبود بخشید و همچنین ۱۸ درصد به منابع خود افزود .
بانکداری ایرانی-  بانک ملت که با سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حاضر است، در دومین ماه سال جاری تراز عملیاتی را ۶۴ درصد بهبود بخشید و همچنین ۱۸ درصد به منابع خود افزود .

به گزارش 
بانکداری ایرانی  ، بانک ملت در ادیبهشت ماه تراز مثبت یک هزار ۸۴۴ میلیارد تومان را ثبت کرد . 
 
براساس دومین گزارش فعالیت ماهیانه "وبملت" منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۹۹ این بانک ، چهار هزار ۲۶۵ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری دو هزار ۴۲۱ میلیارد تومان  سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک ۸۴۴ میلیارد تومان بود.
 
 این بانک بورسی در اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل ۱۸ درصد بیشتر سپرده جذب کرد، مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در فروردین ماه ۲۵۲ هزار میلیارد تومان بود که در ادیبهشت به ۲۹۷ میلیارد تومان رسید.
 
همچنین تسهیلات اعطایی بانک ملت در دومین ماه سال جاری ۱۲ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و به رقم ۲۷۱ هزار میلیارد تومان رسید، مانده تسهیلات اعطایی این بانک در فرودین ماه ۲۵۲ هزار میلیارد تومان بود.
 
لیلا فریادرس
برچسب ها: بانک ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: