کد خبر: ۱۷۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 30 May 2020
مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه گفت: جمع آوری شعبی که از نظر فعالیت زیان‌ده هستند امری طبیعی در نظام بانکی است.
مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه گفت: جمع آوری شعبی که از نظر فعالیت زیان‌ده هستند امری طبیعی در نظام بانکی است.

محمدرضا کرمی ضمن تاییدجمع آوری برخی شعب در موسسه اعتباری توسعه به اخبار بانک اظهارداشت: برخی شعب به علت اینکه از نظر اقتصادی و مالی زیان‌ده هستند در حال جمع‌آوری هستم.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر بانک مرکزی بانک‌ها و موسسات اعتباری می توانند شعب زیان ده و فاقد توجیه اقتصادی(بخشنامه ای رد این خصوصی ابلاغ نشده) خود را جمع آوری کنند.

کرمی ادامه داد: ادغام و جمع آوری شعب موضوع جدیدی در نظام بانکی نیست و همواره از دیرباز وجود داشته است.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه با بیان اینکه این موسسه با سابقه ترین موسسه اعتباری در نظام بانکی کشور است بیان داشت: پس از کاهش نرخ سود سپرده‌ها در بانک‌ها و موسسات اعتباری به نرخ ۱۵ درصد دیگر تمایلی چندانی به سپرده گذاری در موسسات وجود ندارد.

کرمی افزود: هر بانک و موسسه و یا بنگاه اقتصادی باید پاسخگوی سهامداران خود باشد و صاحبان موسسه نیز چیزی جز سود از مدیران مجموعه نمی‌خواهند.

مسئول روابط عمومی موسسه توسعه تصریح کرد: تلاش می کنیم موضوع ادغام و جمع آوری شعبه زیان‌ده با کمترین هزینه برای پرسنل همراه باشد و در این راه در برخی از استانها شعبی که جمع آوری شده اند پرسنل را به نزدیک‌ترین استان هدایت کرده ایم.

کرمی ادامه داد: همچنین در صورتی که هر یک از کارمندان موسسه توسعه تمایلی به جابجایی از یک استان به استان دیگر و ادامه همکاری با موسسه نداشته باشند نیز مشوق هایی از جمله بازخرید با شرایط خوب در نظر گرفته ایم.

مدیر روابط عمومی موسسه توسعه با اشاره به اینکه هیچ یک از کارمندان را به اجبار اخراج و یا تعدیل نکرده‌ایم بیان داشت: پرسنل مجموعه در چارچوب قراردادهای کاری در حال فعالیت هستند و موسسه نیز پایبند به قراردادها تا زمان اتمام آن است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: