کد خبر: ۱۷۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 27 May 2020
سود عملیاتی «وامید» در این دوره به ۳۴هزار و ۹۰۴میلیارد ریال، سود خالص آن به ۲۳هزار و ۸۵۹میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره نیز به ۱۹هزار و ۳۸۵میلیارد ریال بالغ شده است.
شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در صورت وضعیت پرتفوی بورسی یکساله خود از رشد ۳۶۹هزار و ۱۵۹میلیارد و ۳۶۷میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش بانکداری ایرانی  ، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش سود هر سهم شرکت با رشد ۶۱درصدی نسبت به سال مالی گذشته به مبلغ ۷۹۵ریال رسید.

سود عملیاتی «وامید» در این دوره به ۳۴هزار و ۹۰۴میلیارد ریال، سود خالص آن به ۲۳هزار و ۸۵۹میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره نیز به ۱۹هزار و ۳۸۵میلیارد ریال بالغ شده است.

«وامید» با توجه به وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۳۶۹هزار و ۱۵۹میلیارد و ۳۶۷میلیون ریالی آن خبر داد و بهای تمام شده پرتفوی بورسی را با افزایش ۷هزار و ۸میلیارد ریالی به ۵۸هزار و  ۹۱میلیارد ریال رسید و ارزش بازار این پرتفوی با افزایش ۲۱۱هزار و ۴۶۳میلیارد ریالی به ۴۲۷هزار و ۲۵۱میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش کل مبلغ واگذاری های را ۲۰هزار و ۲۶۶میلیارد ریال اعلام کرد که در پایان دوره سود این واگذاری ها به ۴هزار و ۹۹۷میلیارد ریال رسید. همچنین سهام بورسی خریداری شده در این مدت به رقم ۲۱هزار و ۹۵۶میلیارد ریال رسیده است.

اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص ترکیب پرتفوی شامل افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و خرید و فروش سهام طبق مصوبه هیات مدیره می شود.

از سوی دیگر «وامید» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۹ دارد اعلام کرده است که با عنایت به صورتجلسه سه جانبه بانک سپه، صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کارافتادگی و پس انداز کارکنان بانکهای ملی و ادغام شده و شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، توافق شده است جرایم تاخیر تادیه سود سهام سنواتی صرفاٌ با نرخ ۱۸درصد محاسبه شود. بنابراین در سال مالی۹۹ نیز مانده سود سهام سنواتی با نرخ ذکر شده محاسبه و در دفاتر ثبت می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: