کد خبر: ۱۷۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 12 May 2020
وزیر اقتصاد تأکید کرد حداقل هزار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای تحقق جهش تولید نیاز است که باید بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی با هم‌افزایی، در این امر مهم نقش‌آفرین باشند.
 
به گزارش تسنیم، فرهاد دژپسند در نود و چهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شرکت کرد.

بررسی مشکلات تسهیلات گیرندگان ارزی موضوع جزء "د" بند 6 قانون بودجه سال 1388 و بررسی مشکلات صادر کنندگان در رابطه با تصمیمات بانک مرکزی در خصوص نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال 1399 و رفع تعهد ارزی سال 1398 در دستور کار این جلسه شورا است.

دژپسند با تأکید بر ضرورت دستیابی به رشد اقتصادی  مقبول و با تقدیر از جد و جهد و اشتیاق بخش خصوصی برای پیوستن به بورس اظهار داشت: امیدواریم طی برنامه‌ای مدون ترتیبی اتخاذ شود که دست‌کم هفته‌ای یک شرکت بزرگ بخش خصوصی، سهام خود را در بورس عرضه کند.

وی گفت: خوشبختانه در زمینه حمایت از بخش خصوصی در شرایط کرونا، ما از همه بخش‌ها پیشروتر بودیم و وقتی پیشنهاد امهال مالیاتی مؤدیان آسیب‌دیده از کرونا را ارائه دادیم، هنوز این موضوع، زیاد جدی نشده بود و حتی اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تعاون و اصناف هم یک هفته بعد، پیشنهاد خود را در این خصوص مطرح کردند.

دژپسند ادامه داد: تدابیر متخذه توسط دولت و همکاری بخش خصوصی با سایر قوا موجب شد در خیلی زمینه‌ها در شرایط کرونایی، نمره قابل قبولی بگیریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: