کد خبر: ۱۷۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 07 May 2020
پرداخت الکترونیک سامان کیش با بررسی آثار شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار این شرکت از اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش این آثار بر عملکرد دو ماهه خبر داد.
پرداخت الکترونیک سامان کیش با بررسی آثار شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار این شرکت از اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش این آثار بر عملکرد دو ماهه خبر داد.

 به گزارش بانکداری ایرانی ،  پرداخت الکترونیک سامان کیش با بررسی آثار شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار این شرکت از اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش این آثار بر عملکرد دو ماهه خبر داد.

براین اساس، حسین واعظ قمصری مدیرعامل "سپ" در خصوص بررسی آثار شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار این شرکت اعلام کرد: با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز تعطیلی برخی از مراکز تجاری طی دو ماه گذشته، اکثر اصناف با محدودیت‌هایی در خصوص فعالیت های مربوط مواجه شده‌اند و این امر منجر به کاهش استفاده از دستگاه های کارت خوان و عدم تحقق کامل تراکنش ها و رشد مورد انتظار در ماه های مزبور در این شرکت شده است.

اما خوشبختانه توسعه سامانه های هوش تجاری و رصد مستمر عملکرد اصناف منجر به تغییراتی در سیاست های بازاریابی و انتخاب صنوف هدف در این شرکت شده تا اثرات کاهش درآمد طی این مدت به حداقل ممکن برسد.

همچنین طی این مدت شاهد انتقال بخشی از تراکنش از حوزه حضوری به غیرحضوری و درگاه‌های اینترنتی بودیم که با توجه به سابقه شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این حوزه، سهم مناسبی از تراکنش ها در حوزه پرداخت اینترنتی جذب شده است. ضمنا از دیگر برنامه های اجرا شده توسط شرکت همزمان با شوک ویروس کرونا اجرایی شده، مراجعه هوشمند و برنامه ریزی شده به پذیرندگان بر اساس خروجی های سامانه هوش تجاری و بررسی عملکرد پذیرندگان و تعیین زمان های مشخص جهت ارائه سرویس به پذیرندگان بوده که با کمک این سامانه مراجعات غیر حضوری به حداقل ممکن رسیده و این امر موجب کاهش هزینه ها و نیز کاهش ریسک تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت کارکنان شده است.

اخیراً با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تعداد تراکنش‌های شاپرکی به وضعیت پیش بینی شده بازگشته و این شرکت سعی در تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده طی ماه های باقیمانده در سال مالی را مد نظر دارد.

با عنایت به توضیحات فوق به دلیل ناشناخته بودن ویروس کرونا با توجه به عدم اطمینان از شرایط آتی و عدم امکان برآورد دقیق زمان کنترل این ویروس، تعیین آثار احتمالی آن و عملکرد شرکت در ماه های آینده امکان پذیر نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: