بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.
به گزارش بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در اطلاعیه ای اعلام کرد: عليرغم محدوديتهاي بوجود آمده براي نمايندگان و بيمهگذاران خوشبختانه اين شرکت با بکارگيري بسترهاي فروش آنلاين توانسته تاثيرات منفي اين رويداد بر فعاليت شرکت را به حداقل ممکن برساند.
لازم به ذکر است مطابق بودجه پيشبيني شده فروش موردنظر در دو ماه گذشته محقق گرديده است.
در خصوص ماههاي آتي نيز، با توجه به محدوديتهاي اجتماعي، شرکت پيشبيني مينمايد با گسترش و بکارگيري بستريهاي الکترونيکي نوين ارائه و معرفي محصولات بصورت غيرحضوري توسط نمايندگان و دريافت خدمات غيرحضوري توسط بيمهگذاران افزايش يابد که اين امر باعث ميشود اثرات منفي احتمالي اين بحران به حداقل ممکن برسد.