مدیرعامل بیمه کوثر بهمنظور رعایت اصل مشتریمداری و تاکید بر نخستین اولویت شرکت که رضایت بیمهگذاران است، بهصورت تصویری با ذینفعان دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، تصریحکرد: تسریع در خدمترسانی و پرداخت خسارتها؛ افزایش خدمات غیرحضوری؛ پیگیری مشکلات بیمهگذاران و بهبود فرایند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از مهمترین دغدغههای مسئولان شرکت است که با پیگیری منسجم و آگاهانه به بهترین شکل ممکن حل میشود.
مدیرعامل بیمه کوثر هدف از این دیدار را گرهگشایی از مشکلات ذینفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمهگذاران دانست و گفت: ارایه خدمت در کوتاهترین زمان ممکن موجب افزایش اعتماد ذینفعان میشود.