
بیمه رازی در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.
به گزارش بانکداری ایرانی ، در این اطلاعیه آمده است: به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع ميرساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تاثير شيوع ويروس کرونا بر کسب و کارها به استحضار می رساند
1- مهمترين تاثير حاصل از ويروس کرونا بر روي وصول مطالبات شرکت بوده است و شرکت در راستاي تکريم بيمه گذاران و نمايندگان خود تسهيلات ويژه اي جهت پرداخت اقساطي مبالغ مربوط به بيمه نامه ها فراهم نموده است و به همين دليل مبلغ مطالبات معوق شرکت 20% افزايش يافته است.
2- شرکت در طول ماه هاي اسفند 98 و فروردين ماه 1399 از طريق ايجاد تمهيدات لازم در خصوص اقدامات متنوع از جمله توسعه کسب و کارهاي ديجيتال توانست بر محدوديت هاي حاصل از کرونا غلبه نمايد و در نتيجه مبلغ فروش دو ماهه شرکت (اسفند 1398 و فروردين 1399) نسبت به دوره مشابه قبل 37% رشد داشته است. 3- ميزان خسارت پرداختي دو ماهه شرکت (اسفند 1398 و فروردين 1399) نسبت به دوره مشابه قبل 25% کاهش يافته است.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.