کد خبر: ۱۷۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 27 April 2020
مجوز پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومان صکوک اجاره یک شرکت سهامی خاص با سود ۱۸ درصدی از امروز به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس صادر شد.
مجوز پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومان صکوک اجاره یک شرکت سهامی خاص با سود ۱۸ درصدی از امروز به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس صادر شد.

غلامرضا ابوترابی مدیرعامل مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه اعلام کرد: اولین صکوک سال جاری با مجوز سازمان بورس برای تامین مالی ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت لبنیات و بستنی دومینو (سهامی خاص) به منظور راه اندازی خط تولید جدید این شرکت از ۸ تا ۱۰ اردیبهشت با نماد "دومینو۴" از طریق شرکت فرابورس عرضه می شود.

دارایی مبنای انتشار اوراق اجاره دومینو تجهیزات و ماشین آلات تولید و بسته بندی انواع محصولات این شرکت است که توسط نهاد واسط از شرکت دومینو خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به وی واگذار می شود .

این اوراق ۵ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب دارندگان اوراق واریز می شود. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی مهر چهارم (با مسئولیت محدود) ،ضامن اوراق بانک سامان، بازارگردان و متعهد پذیره نویس شرکت تامین سرمایه کاردان و عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک سامان است .

در سال جاری تاکنون ۷ مورد انواع صکوک مجموعاً بالغ بر ۴.۱ هزار میلیارد تومان در دست انتشار هستند که منابع حاصل از انتشار این اوراق در حوزه هایی از قبیل خودروسازی، پتروشیمی، فولاد، ناوگان ریلی، معدن، صنایع سلولزی و غیره بکار گرفته خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: