کد خبر: ۱۷۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 02 May 2020
بانکداری ایرانی - مدیرعامل توسن تکنو گفت: به پرداخت بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک در کشور به شمار می‌رود و بالاترین سهم از پرداخت بر روی بستر کارتخوان را دارد و بر هنین اساس ظرفیت خوبی است تا بتوانیم خدمات نوآورانه ارائه دهیم.
بانکداری ایرانی - به پرداخت ملت در راستای ارائه خدمات پرداخت نوآورانه و جدید با شرکت توسن تکنو تفاهم نامه‌ای را امضا کرد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن توسعه پرداخت‌های بدون تماس و QR است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، تفاهم نامه همکاری شرکت به پرداخت ملت با شرکت توسن تکنو در راستای ادامه و افزایش همکاری در ۶ محور برای ارائه خدمات نوآورانه به امضا رسید. 

در این نشست، محمد مظاهری، مدیرعامل توسن تکنو  با اشاره به همکاری با به پرداخت ملت گفت: شرکت توسن تکنو در کنار توسن سها و شاپ در توافق با به پرداخت در کنار هم هستند؛ به پرداخت بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک در کشور به شمار می‌رود و بالاترین سهم از پرداخت بر روی بستر کارتخوان را دارد و بر هنین اساس ظرفیت خوبی است تا بتوانیم خدمات نوآورانه ارائه دهیم.



وی گفت: در مترو مردم می‌توانند پرداخت هزینه بلیت را با موبایل انجام دهند و امکان پرداخت بر روی سایر بلیت‌ها فراهم خواهد شد که سالن‌تر و سریع‌تر از روش‌های دیگر است. از طرف دیگر، امکان شارژ بلیت مترو از روی پایانه‌های فروشگاهی به پرداخت ملت نیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل توسن تکنو افزود: کسب و کار فین تکی  شاپ با همکاری به پرداخت مورد بهره برداری بیشتر در بخش خرده فروشی قرار خواهد گرفت و در فاز اول قصد داریم ۵۰۰ نقطه را تجهیز کنیم. 

وی تاکید کرد: هدف از این تفاهم نامه نوآوری با کار مشارکتی است و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: