کد خبر: ۱۷۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 24 April 2020
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت) به عدد ۷۴۱ هزار و ۹۵۲ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود ۱۵ درصد رشد را تجربه کرد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت) به عدد ۷۴۱ هزار و ۹۵۲ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود ۱۵ درصد رشد را تجربه کرد.

در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۹۶ هزار و ۱۹۰ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۲۷ فروردین) با عدد ۶۴۵ هزار و ۷۶۲ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) به عدد ۷۴۱ هزار و ۹۵۲ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۸۲۲ هزار و ۷۲۴ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۹۴۱ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و افزایش ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۲۲۵ هزار و ۵۵۸ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۲۵۲ هزار و ۵۷ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۱۵۰ هزار و ۱۰ واحد به عدد ۱۶۷ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، گلوکوزان، سرمایه گذاری خوارزمی، پالایش نفت اصفهان و شرکت ملی صنایع مس ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت شیمیایی، بانک‌ها، فرآورده‌های نفتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، سرمایه گذاری‌ها، مواد دارویی، فلزات اساسی، سیمان، خودرو و قطعات، بیمه و بازنشسته، کانی‌های غیرفلزی، کانی‌های فلزی و چند رشته‌ای صنعتی با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

هفته‌ای که گذشت بانک‌ها و موسسات اعتباری، سرمایه گذاری‌ها، فرآورده‌های نفتی، شیمیایی، فلزات اساسی، سیمان، آهک و گچ، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، خودرو و قطعات، بیمه و بازنشستگی، کانه‌های فلزی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه سازی املاک و مستغلات، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، محصولات کاغذی، محصولات فلزی، فنی و مهندسی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، بانک‌ها و موسسات اعتباری، سرمایه‌گذاری‌ها، فلزات اساسی، مواد دارویی، سیمان، آهک و گچ، خودرو و قطعات، صنایع غذایی به جز قند و شکر، کانه های فلزی، حمل و نقل، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی و صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: