بانکداری ایرانی - بانک گردشگری در ششمین دوره جشنواره ملی «بانک محبوب من»، از بین 5 بانک محبوب ایرانی، رتبه دوم را کسب کرد.
به گزارش
بانکداری ایرانی ،
به نقل روابط عمومی بانک گردشگری، جشنواره "بانک محبوب من" به عنوان نخستین و تنها جشنواره مردمی کشور در حوزه بانکی شناخته می شود که با نظرسنجی های انجام شده، حدود 140 هزار نفر از مشتریان شبکه بانکی نظر خود را درمورد محبوب ترین بانک کشور اعلام کردند که بانک گردشگری، رتبه دوم را از آن خود کرد.
هدف از این تحقیق، رتبه بندی 31 بانک کشور به لحاظ محبوبیت از طریق جشنواره ای با عنوان "بانک محبوب من" با تعریف متغیر تصویر سازمانی و امتیازدهی مشتریان به بانک اصلی خود است.
جشنواره «بانک محبوب من» هرسال به منظور انتخاب محبوب ترین بانک ایران برگزار می شود و هدف آن، کمک به ارتقای خدمترسانی بانک ها از طریق ارائه تحلیلهای دقیق از نظرات مشتریان شبکهی بانکی و ایجاد فضای رقابتی سالم بین آنهاست.