کد خبر: ۱۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 25 April 2020
بانکداری ایرانی - بانک پاسارگاد در اولین ماه بهار ۹۹ تراز مثبت ۳۴۸ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به میانگین تراز ۱۲ ماهه ۹۸ رشد ۱۶۵درصدی را نشان می دهد .
  بانکداری ایرانی  - بانک پاسارگاد اولین گزارش فعالیت ماهیانه ۹۹ منتشرکرد .
 
 به گزارش بانکداری ایرانی، این بانک خصوصی در اولین ماه بهار ۹۹ بیش از یک هزار ۵۵۵ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران یک هزار ۲۰۷ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و تراز مثبت  ۳۴۸ میلیارد تومان را ثبت کرد.
 
  بیشترین درآمد بانک پاسارگاد از سرفصل های سایر تسهیلات ، فروش اقساطی و مشارکت معدنی بود و همچنین بیشترین سود به سپرده های یک ساله ، کوتاه مدت ویژه و گواهی سپرده سرمایه گذاری عام پرداخت کرد.
 
 
 
 
این شرکت بورسی در ۱۲ ماه ۹۸ توانست تراز مثبت یک هزار ۵۷۲ میلیارد تومان را ثبت کند، این بانک در سال ۹۸ بیشترین در آمد از سرفصل های مشارکت مدنی، سایر تسهیلات و تسهیلات ارزی کسب کرد و همچنین بیشترین سود هم به سپرده ای یک ساله ، کوتاه مدت و گواهی سپرده سرمایه گذاری عام پرداخت کرد.
 
 
  
 
"وپاسار" در بازار اول بورس معامله می شود در ۱۲ ماه گذشته ۱۳۴ روز مثبت معامله شد و در واقع ۵۵ درصد روز های فعالیت بازار مثبت معامله شد و رتبه ۲۱ در بین شرکت های بورسی کسب کرد.
 
 بانک پاسارگاد در آخرین شفاف سازی منتهی به پایان آذر ماه سال ۹۸ برای هر سهم ۲۰۹ ریال سود شناسایی کرد و ۸۴۲ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کرد که ۸۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
 
نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: