کد خبر: ۱۷۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 20 April 2020
مدیرعامل بانک دی می گوید: بخش عمده‌ای از درآمدهای غیرمشاع نظام بانکی حاصل فعالیت بانک‌ها در حوزه ارزی و امور بین‌الملل است که با توجه به تحریم‌های نظام بانکی کشور، اقدامات این حوزه با مشکلاتی مواجه است.

بانکداری ایرانی -  برات کریمی مدیرعامل بانک دی با تائید ایجاد مشکل در درآمدهای ارزی این بانک به‌واسطه تحریم‌ها درباره دلیل تغییرات در ترکیب معاونت ارزی بانک یادشده این‌گونه توضیح می‌دهد: بخش عمده‌ای از درآمدهای غیرمشاع نظام بانکی حاصل فعالیت بانک‌ها در حوزه ارزی و امور بین‌الملل است که با توجه به تحریم‌های نظام بانکی کشور، اقدامات این حوزه با مشکلاتی مواجه است.
 
 به گزارش بانکداری ایرانی،  او در صفحه شخصی اش توضیح داده است که:بانک دی در کنار مدیران باتجربه خود، کارشناسان جوان و بااستعدادی دارد که علیرغم جوان بودن از تجربیات بسیار ارزشمندی برخوردار هستند و این ویژگی، هیئت‌مدیره را ترغیب کرده است تا با شناسایی کارشناسان مستعد و به‌کارگیری آن‌ها در سمت‌های مدیریتی و معاونت ادارات، شرایط جانشین پروری را برای آن‌ها ایجاد کند تا در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی بانک شوند.
 
 
 بر این اساس با بررسی‌های صورت گرفته سه نفر از کارشناسان جوان و باتجربه این حوزه خانم‌ها ارمغان وزیری و فرزانه افتخارنژاد و آقای احسان فرهنگ در پست معاون ادارات مدیریت امور بین‌الملل منصوب شدند.
 
از طرفی با توجه به اهمیت حوزه ارزی و بین‌الملل در سیاست‌های هیئت‌مدیره بانک دی، لزوم حضور مدیرانی باتجربه در حوزه ارزی برای مدیریت بهینه امور بین‌الملل و افزایش درآمدهای کارمزدی بانک از این محل بیش‌ازپیش احساس می‌شد که پس از بررسی گزینه‌های مختلف، افتخار همکاری با آقایان پاشافر و امینی اقدم که هر دو از افراد باسابقه و شناخته‌شده در این حوزه هستند، برای بانک دی فراهم شد
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: