به گزارش
ایسنا، شرکت خودروسازی هیوندای موتور اعلام کرده است که تمامی صاحبان و دارندگان خودروهای هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۰ به مراکز و نمایندگیهای مجاز این شرکت در ایالات متحده آمریکا مراجعه کنند تا مشکل و نقض فنی نرمافزار پارک هوشمند به کار رفته در آن برطرف شود.
طبق بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت که در وب سایت اماسان آمده است، سازمان ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراهها در ایالات متحده روز گذشته اعلام کرد که ۱۱ هزار و ۸۷۰ دستگاه خودروی سدان هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۰ فروخته و عرضه شده در بازار این کشور با مشکل و نقض فنی در نرمافزار پارک هوشمند مواجه هستند که این فراخوان شامل تمامی آنها خواهد شد.
در این بیانیه رسمی در خصوص نقص فنی مذکور توضیح داده شده است که مشکل در نرم افزار پارک هوشمند در این خودروها راننده را با خطاهای متعددی در پارک کردن روبرو میکند.