کد خبر: ۱۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - 17 April 2020
بر اساس یک نظرسنجی در آمریکا، حدود ۲۸٪ مردم، یا به عبارتی یک نفر از هر چهار نفر، کمک ۱۲۰۰ دلاری دولت این کشور را برای پرداخت اجاره یا وام مسکن خود خرج خواهد کرد.
 
به گزارش  تسنیم به نقل از مجله فوربس، اولین مرحله از بسته محرک اقتصادی دولت آمریکا برای بخش مسکن این هفته به حساب بانکی میلیون ها آمریکایی واریز می شود.

به عنوان بخشی از بسته کمک اقتصادی 2 تریلیون دلاری مصوب ماه گذشته، افراد واجد شرایط 1200 دلار دریافت خواهند کرد. زوج ها دوبرابر دریافت می کنند و به ازای هر کودک 500 دلار اضافه خواهد شد.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط سایت Creditful.com، حدود 28٪ آمریکایی ها، یا به عبارتی یک نفر از هر چهار نفر، مبلغ دریافتی خود را برای پرداخت اجاره یا وام مسکن خرج خواهد کرد. اکثر آنها این مبلغ را صرف خرید مواد غذایی و پرداخت قبض ها می کنند.

براساس داده های تجزیه و تحلیل شده توسط کارگزاری املاک ردفین، سه چهارم از مستأجران آمریکایی می توانند اجاره ماهانه خود را با یک چک 1200 دلاری دولت بپردازند، در حالی که حدود نیمی از صاحبان خانه می توانند با این چک هزینه وام مسکن خود را پرداخت کنند.

قدرت مالی این چکها بستگی به محل زندگی افراد نیز دارد. به عنوان مثال ، 1200 دلار - حتی 2400 دلار - فقط می تواند بخش کوچکی از هزینه های اجاره و وام مسکن را در شهرهای بزرگ مانند سانفرانسیسکو ، لس آنجلس و نیویورک پوشش دهد.

بر اساس اعلام کارگزاری ردفین، ساکنان شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا، از کمترین مزایای مالی این بسته محرک اقتصادی که یک بار واریز خواهد شد، بهره خواهند برد. در آنجا فقط 6٪ صاحبان خانه و 22٪ مستأجران می توانند هزینه ماهانه مسکن خود را با 1200 دلار بپردازند. این در حالی است که 27٪ مالکان خانه و 60٪ مستأجران می توانند با 2400 دلار این کار را انجام دهند.

این کارگزاری همچنین می گوید، در سطح ملی، میزان متوسط قسط وام مسکن تقریبا 1600 دلار است، به این معنی که 1200 دلار برای پرداخت وام مسکن و خدمات شهری برای 47٪ آمریکایی ها کافی است.
برچسب ها: آمریکا ، اقتصاد ، مسکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: