کد خبر: ۱۷۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - 03 April 2020
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و تگرگ طی امروز تا سه شنبه آینده در اکثر مناطق کشور و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در برخی مناطق خبر داد.
 سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و تگرگ طی امروز تا سه شنبه آینده در اکثر مناطق کشور و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در برخی مناطق خبر داد.
 
به گزارش  تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. فردا همچنین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌شده است.

این وضعیت روز یکشنبه در سواحل شرقی دریای خزر،شمال شرق،ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از مرکز و شرق کشور روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی امروز،شنبه و به‌ویژه یکشنبه با توجه به‌شدت بارش در شمال شرق ریزش تگرگ در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست. روز دوشنبه هفته آینده در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش باران گاهی با رعدوبرق،‌ وزش باد و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده باران پیش‌بینی‌شده است.

روز سه شنبه گستره بارش کل نوار شمالی کشور را در برمی‌گیرد و باعث بارش شدید باران در سواحل دریای خزر به‌ویژه سواحل غربی و مرکزی دریا و از اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در شمال شرق خواهد بود. همچنین در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از مرکز و جنوب غرب نیز رگبار پراکنده روی می‌دهد.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال غرب 8 تا 12 درجه و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: