کد خبر: ۱۷۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 31 March 2020
بانکداری ایرانی - بیمه دی در سال ۹۸ تراز در آمدی یک میلیارد ۷۹۹ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۴۸ درصد رشد داشته است.
 بانکداری ایرانی - بیمه دی آخرین گزارش ماهیانه منتهی به پایان اسفند ماه سال ۹۸ را منتشر کرد .

 به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه دی چهار هزار و ۵۱ میلیارد تومان در ۱۲ ماه سال گذشته حق بیمه تولید کرد و در همین مدت دو هزارو ۲۵۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. 

بیمه دی در سال ۹۸ تراز در آمدی یک میلیارد ۷۹۹ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۴۸ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش  بیشترین حق بیمه تولیدی این شرکت مربوط به بیمه درمان است با رقم سه هزار و ۷۶۴ میلیارد تومان که ۹۳ درصد پرتفوی این شرکت را تشکیل می دهد.


 این شرکت بیمه ای در سال ۹۸ توانست با مدیریت ریسک خسارت پرداختی را نسبت سال ۹۷ حدود ۵ درصد کاهش دهد در حالی که حق بیمه تولیدی  را بیش از ۱۳ درصد افزایش داده است  .

 اعداد به میلیارد تومان

 آخرین شفاف سازی "ودی" منتهی به پایان آذر ماه سال گذشته نشان می دهد این شرکت زیان انباشته ۲۰ میلیارد تومانی در پایان پائیز ۹۷ را به سود  انباشته ۱۵۵ میلیارد تومانی تبدیل کرده است.

براساس همین گزارش بیمه دی برای هر سهم در سه فصل نخست سال گذشته ۷۱۷ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ ، ۱۹۴ درصد رشد داشته است و همچنین ۱۷۹ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرد .

بیمه دی در همین مدت سه هزار و ۸۱۲ میلیارد تومان حق تولیدکرد و در مقابل یک هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و همچنین این شرکت ذخایر حق بیمه را ۹۴ درصد افزایش داد و به رقم یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان رساند .
 


 
 اعداد به میلیارد تومان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: