کد خبر: ۱۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 11 March 2020
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی گفت: تاکنون ۱۹ هزار میلیارد ریال غرامت سیل به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.
 
 بانکداری ایرانی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی گفت: تاکنون ۱۹ هزار میلیارد ریال غرامت سیل به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش  وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد موسوی درباره اجرای مصوبات دولت برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های خسارت دیده از سیل، تا تاریخ بیستم اسفندماه سال جاری، از تعداد ۲۵۸۷۱۷ پرونده به مبلغ ۱۵,۲۹۴ میلیارد ریال در کمیته‌های تخصصی شهرستان‌های استان‌های خسارت دیده از سیل پس از بازدید میدانی، بررسی و تأیید شد و تعداد ۲۳۹۶۱۲ پرونده به مبلغ ۱۱,۶۴۴ میلیارد ریال ضمن تصویب در کارگروه استانی به مرحله پرداخت رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان، مبلغ ۱۰,۳۲۳ میلیارد ریال برای ۲۲۹۶۴۰ پرونده به حساب خسارت دیدگان واریز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی درباره پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، اظهار داشت: تاکنون، تعداد ۱۷۵۵۹۰ پرونده به مبلغ ۱۶,۴۲۰ میلیارد ریال از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان‌های خسارت دیده از سیل به بانک‌های عامل معرفی و تعداد ۸۴۶۱۰ پرونده به مبلغ ۸,۶۷۳ میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: