کد خبر: ۱۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - 08 March 2020
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال‌ نزدیک به ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.
  بانکداری ایرانی -  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال‌ نزدیک به ۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انعقاد قرارداد با مراکز علمی استان از جمله جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری، به دنبال ایجاد طرح‌های نو و دانش‌بنیان هستیم و تنها به طرح‌های سنتی بسنده نکرده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی جامعه هدف است، لذا بخشی از مددجویان تحت حمایت این نهاد، سالانه در زمینه اشتغال‌زایی، ایجاد فرصت‌های کاریابی و توانمندسازی خانواده‌ها با رسیدن به درآمد با ثبات از چرخه حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان حدود ۳۲۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش دارد، عنوان کرد: امروز مغزهای علمی، توازن قدرت را به نفع خود معطوف می‌کنند و نخبگان نه تنها برای خانواده خود و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بلکه برای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه با همه توان و تلاش در خدمت نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی است، ابراز کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه تسهیلات برای دانشجویان، مشاوره‌های مختلف دانش‌آموزی، بسته‌های تشویقی برای کارفرمایان در راستای جذب نیروی کار و استفاده رایگان از کتابخانه، از آن‌ها حمایت می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: