شرکت بیمه معلم در آستانه سال جدید، کانالهای خدمت رسانی به بیمهگذاران را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت در انواع رشتههای بیمهای خدمت رسانی خود را به بیمهگذاران تداوم میبخشد.
شرکت بیمه معلم با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه گذاران آماده راهنمایی، مشاوره، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه گذاران میباشد.
ضمن اینکه شرکت بیمه معلم در راستای سند استراتژیک خود و تسهیل دسترسی برای بیمهگذاران، راهکارهای مختلف ارتباطی را برای خدمت رسانی بهینه به مشتریان ایجاد کرده است.
بدین منظور راههای ارتباطی برای دریافت ( نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات) مشتریان معرفی میگردد:
• سامانه نوین مرکز تماس: 02184223
• ایمیل: crm84223@mic.co.ir
• پیامگیر واتساپ: 09999984223
• سایر شبکه های اجتماعی: crm_mic_84223
لازم بذکر است که شعب کشیک بیمه معلم در تعطیلات نوروز در سراسر کشور با سرویسدهی مطلوب با بیمه گذاران همراه است.