کد خبر: ۱۷۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - 02 March 2020
و خبر خوب اینکه بیمه تعاون برای تشویق خانواده‌ها در کنار خرید هر بیمه‌نامه، بیمه شده اصلی را تحت پوشش بیمه حادثه و منزل مسکونی خانواده را تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار می‌دهد.
والا، کوشا، مزدا، پویا و پارسا؛ این پنج نام اعضای طرح بیمه درمان تکمیلی انفرادی تعاون هستند که به پسران تعاون شهرت پیدا کرده اند. آنها هم مانند اعضای هر خانواده دیگری دارای تفاوت‌هایی هستند؛ والا، پایین‌ترین سقف تعهدات را دارد و پارسا بالاترین سقف پوشش‌ها. تعهدات بستری‌های عمومی ‌در طرح والا مبلغ۴۰ میلیون ریال، کوشا مبلغ ۶۰ میلیون ریال، مزدا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، پویا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و پارسا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال است.

 این پوشش‌ها در موارد دیگری مانند بستری تخصصی، پاراکلینیکی، آزمایشگاهی، آمبولانس، زایمان، ویزیت و دارو، خدمات اورژانس، آتش‌سوزی و حادثه متفاوت است، اما آنچه مسلم است پارسا در این خانواده از بضاعت مالی بیشتری برخوردار است و بالاترین خسارت‌ها را می‌پردازد. 

طبق آمارهای منتشره بیمه تعاون با بیش از هزار مرکز درمانی در ایران قرارداد همکاری دارد که اکثر این مراکز قابلیت صدور معرفی‌نامه برخط را دارند و بیمه شده با مراجعه مستقیم به بیمارستان می‌تواند معرفی‌نامه خود را دریافت کند.  

سال‌هاست بیمه‌های بازرگانی بیمه‌های درمان تکمیلی گروهی را عرضه می‌کنند، اما این بار بیمه تعاون طرح درمان انفرادی را به بازار عرضه کرده تا دغدغه هزینه‌های درمان را از دوش بیماران و خانواده آنها که به هر دلیل نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از خدمات بیمه درمان گروهی استفاده کنند، بردارد. 

در درمان تکمیلی انفرادی تعاون، سن افراد شاخص مهمی‌ در پرداخت حق بیمه است، در طرح والا افراد از بدو تولد تا ۱۵ سالگی برای یک سال ۲۳۵ هزار تومان حق بیمه می‌پردازند و از ۱۶ سال تا ۵۰ سال مبلغ ۴۷۰ هزارتومان حق بیمه. از ۵۱ تا ۶۰ سال ۵۷۰ هزار تومان و ۶۱ تا ۷۰ساله‌ها مبلغ ۷۲۰ هزار تومان حق بیمه می‌پردازند. به این ترتیب ۲۳۵ هزار تومان پایین‌ترین و مبلغ ۲میلیون و ۱۰۰هزار تومان بالاترین حق بیمه پرداختی برای یک‌سال است.

 طبق بررسی‌ها اگر فردی به صورت انفرادی این بیمه‌نامه را خریداری کند ۱۰ درصد افزایش قیمت دارد و بیمه تعاون این بیمه را به صورت اقساطی هم می‌فروشد که درطرح قسطی قیمت‌ها  ۱۵ درصد افزایش دارد. اگر بیمه تامین اجتماعی یا همان بیمه پایه را نداشته باشید با افزایش ۱۸ درصدی مواجه می‌شوید.

  و خبر خوب اینکه بیمه تعاون برای تشویق خانواده‌ها در کنار خرید هر بیمه‌نامه، بیمه شده اصلی را  تحت پوشش بیمه حادثه و منزل مسکونی خانواده را تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار می‌دهد.  
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: