کد خبر: ۱۷۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - 28 January 2020
معاون دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: استانداردشغل امدادگری خودرو تدوین شده و از این پس می‌توان با تشکیل کلاس‌های آموزشی برای ارتقا شغلی آنان اقدام کرد.
 بانکداری ایرانی - معاون دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: استانداردشغل امدادگری خودرو تدوین شده و از این پس می‌توان با تشکیل کلاس‌های آموزشی برای ارتقا شغلی آنان اقدام کرد.

«شهرام روزبهانی» روز سه شنبه در دومین همایش هوشمند سازی امداد خودرو در دانشگاه علم وصنعت ایران افزود: تدوین این استاندارد گام مهمی در ارتقای شغلی و آموزشی فعالان بخش امدادخودرویی است.

وی اضافه کرد: اکنون فعالان این بخش می‌توانند نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی براساس این استانداردها اقدام و برای ارتقای سطح مهارت‌های افراد فعال در این بخش اقدام کنند.

روزبهانی گفت: فعالان بخش امدادخودرویی از این به بعد می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های مهارتی اقدام کرده و با کسب موفقیت در این آزمون‌ها مهارت‌های خود را بیش از پیش افزایش داده و خدمات مطلوب تری را به مردم ارائه دهند.

 معاون دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری آزمونی در آینده نزدیک برای ارتقاء مهارتی خبرداد و خاطرنشان ساخت: شرکت های امدادگرخودرو که عضو انجمن صنفی شرکت‌های امداد خودرو هستند نیز می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون از طریق سامانه اطلاع رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدام کنند.

وی پیرامون تدوین استاندارد های شغلی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: تدوین این استاندارد ها به افزایش مهارت در همه شغل ها کمک خواهد کرد و سرفصل جدیدی در ارتقای مهارتی صاحبان حرف مختلف است.

روزبهانی به فعالان بخش امداد خودرو توصیه کرد: مهارت‌های شغلی خود را از طریق آموزش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارتقاء داده تا بتوانند جایگاه ممتاز تری در میان همه شغل‌های کشور به دست آورند.

این مقام مسوول افزود:افراد فعال در بخش امدادگری خودرو که در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و این کلاس‌ها را با موفقیت به پایان برسانند گواهینامه‌های لازم را دریافت خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: