کد خبر: ۱۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۸ - 08 January 2020
به گزارش بانکداری ایرانی ،سرمایه گذاری سپهر در نظر دارد بلوک ۱۷ درصدی سهام شرکت بیمه میهن را بطور عمده و نقد یا شرایطی روانه میز فروش بازار دوم فرابورس کند تا در صورت انجام از درصد مالکیت بکاهد.

  بانکداری ایرانی -    سرمایه گذاری سپهر زمان و شرایط عرضه بلوک 17 درصدی  بیمه میهن را اعلام کرد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی  ، سرمایه گذاری سپهر در نظر دارد بلوک ۱۷ درصدی سهام شرکت بیمه میهن را بطور عمده و نقد یا شرایطی روانه میز فروش بازار دوم فرابورس کند تا در صورت انجام از درصد مالکیت بکاهد.
 
بر این اساس، مقرر شده ۲۵۵ میلیون سهم در نماد "میهن ۴" روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه از طریق کارگزاری مهرآفرین عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به قیمت پایانی روز قبل از عرضه به علاوه ۱۵ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۲۶۰ تومان کمتر نباشد، قیمت پایه کل معادل حاصل ضرب قیمت پایه هر سهم در تعداد سهام قابل عرضه به شرط آنکه از ۶۶.۳ میلیارد تومان کمتر نباشد و سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد حاصل‌ضرب قیمت پایه هر سهم در تعداد سهام قابل عرضه به شرط آنکه از ۶.۶ میلیارد تومان کمتر نباشد، تعیین شده است.
 
همچنین کارگزار خریدار ملزم است حداکثر طی ۴ روز کاری پس از انجام معامله، ۵۰ درصد ارزش کل معامله را به عنوان حصه نقدی به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و تاییدیه شرکت مزبور را به معاونت بازار فرابورس تحویل دهد. برای باقیمانده ثمن معامله معادل ۵۰ درصد ارزش کل معامله خریدار باید ۸ فقره چک بصورت اقساط مساوی با فواصل زمانی یک ماه بدون کارمزد طی ۸ ماه تقویمی به فروشنده ارائه کند که تاریخ اولین چک ۲۲ اسفند ماه خواهد بود.
علی رمضانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: