کد خبر: ۱۶۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 29 December 2019
بانکداری ایرانی - شرکت آسان پرداخت در دوره ۹ماهه سال جاری موفق به کسب درآمد ۳۷ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریالی شده که این میزان درآمد در مقایسه به مدت مشابه سال قبل افزایش در حدود ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 بانکداری ایرانی -    شرکت آسان پرداخت پرشین در دوره ۹ماهه سال جاری موفق به کسب درآمد ۳۷ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریالی شده که این میزان درآمد در مقایسه به مدت مشابه سال قبل افزایش در حدود ۶ درصدی را نشان می‌دهد.
 
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ،   درآمد‌های مربوط به کارمزد‌های شاپرکی و همچنین فروش پین و اعتبار با افزایش ۱۱ تا ۲۵.۷ درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده‌اند.
 
 
همچنین درآمد کسب شده این شرکت در نهمین ماه از سال جاری به بیش از ۴ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال رسیده که نسبت به آذر ماه سال گذشته در حدود ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
سه بخش اصلی درآمدی این شرکت شامل کارمزد دریافتی از محل خدمات شاپرکی، پشتیبانی دستگاه‌های پوز و همچنین فروش پین و اعتبار اپراتور‌های تلفن همراه بوده است.
 
براساس این گزارش درآمد‌های مربوط به کارمزد‌های شاپرکی و همچنین فروش پین و اعتبار با افزایش ۱۱ تا ۲۵.۷ درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده‌اند، اما درآمد‌های مربوط به پشتیبانی دستگاه‌های پوز با کاهش ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شناسایی و ثبت شده اند.
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: