کد خبر: ۱۶۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - 05 December 2019
همزمان با گرامیداشت روز ملی بیمه و برگزاری بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه از سیستم بیمه گری الکترونیک بیمه حکمت با عنوان «باب نو» رونمایی شد.
از سیستم بیمه گری الکترونیک بیمه حکمت با عنوان «باب نو» رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، همزمان با گرامیداشت روز ملی بیمه و برگزاری بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه از سیستم بیمه گری الکترونیک بیمه حکمت با عنوان «باب نو» رونمایی شد.

گفتنی است در آئین رونمایی از سیستم مذکور که در سالن همایش های بین المللی برج میلاد انجام گردید، دکتر مفید امینی معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت و برخی معاونان و مدیران شرکت و صنعت بیمه حضور داشتند.

بر همین اساس در راستای بکارگیری فناوری‌های نوین و خدمت‌رسانی شایسته‌تر و سریعتر به آحاد  جامعه، شرکت بیمه حکمت نسبت به طراحی و تولید زیر ساخت های سیستم یکپارچه بیمه‌گری الکترونیک خود اقدام نمود و یکی از زیر سیستم‌های آن را جهت مکانیزه نمودن فرآیند بازدید اولیه بیمه‌های خودرو، در شعب منتخب به اجرا گذاشت.

بر پایه این گزارش، بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع «افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ چالش‌ها و راهکارها» با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، معاونان و مدیران بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت های بیمه ای و فعالان صنعت بیمه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار گردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: