کد خبر: ۱۶۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - 05 December 2019
صنعت بیمه برترین روابط عمومی های خود را در حوزه‌های گوناگون رسانه‌های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت.
صنعت بیمه برترین روابط عمومی های خود را در حوزه‌های گوناگون رسانه‌های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، جشنواره یادشده هر سال با هدف رقابت‌پذیری و تحرک روابط عمومی‌های صنعت بیمه برگزار می‌شود.

در آیین اختتامیه این جشنواره رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات ارشد صنعت بیمه با اهدای لوح تندیس و جایزه ویژه از تلاش‌های برگزیدگان این جشنواره در راستای فرهنگ‌سازی و اعتلای صنعت بیمه، تقدیر کردند.

اسامی و رشته‌های برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:

در بخش ارتباط با رسانه‌ها، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر؛

در بخش روابط عمومی الکترونیک، سید علیرضا سادات میر از شرکت بیمه ایران؛

در بخش پژوهش و افکار سنجی، مریم زمردیان از شرکت بیمه سامان؛

در بخش ارتباطات( درون و برون سازمانی)،  نصرت‌الله محمدی از شرکت بیمه البرز؛

در بخش مسوولیت اجتماعی، مهدی جمشیدیان از شرکت بیمه ملت؛

در بخش خلاقیت و نوآوری، احمد رضا تهرانی از شرکت بیمه سرمد؛  دربخش انتشارات، آزاده هراتی‌زاده از شرکت بیمه معلم‌؛

در بخش امور تبلیغاتی و نمایشگاهی، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر.

تقدير از داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ما به خاطر دبیری جشنواره روابط عمومی‌های برتر؛

تقدير از محمد خرمی مدير روابط عمومی شرکت بيمه آسيا به خاطر دبيری جشنواره بيمه در رسانه؛

تشکر از روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان و روابط عمومی شرکت بیمه آسماری.

شایان ذکر است بیست و ششمین همایش ملی بيمه و توسعه با محوریت افزايش ضريب نفوذ بيمه؛ راهکارها و چالش‌های ضریب نفوذ بیمه، با حضور رئیس‌جمهوری، وزیر اقتصاد، رئيس كل بيمه مركزی، رئيس كميسيون اقتصادی مجلس، رئيس كل بانك مركزی، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئيس كل سازمان امور مالياتی، معاون بانك و بيمه وزير اقتصاد، تنی چند از مقامات کشوری و نمایندگان مجلس و همچنین مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: