کد خبر: ۱۶۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - 23 November 2019
بانکداری ایرانی - نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس گفت: بانک ایران‌زمین اپراتور موبایل مجازی راه‌اندازی می‌کند.

بانکداری ایرانی نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس  گفت: بانک ایران‌زمین اپراتور موبایل مجازی راه‌اندازی می‌کند. 
 
مهدی عباس‌نیا با بیان این مطلب افزود: این شرکت، هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران‌زمین است و در این مجموعه از شرکت‌های حوزه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات داریم. 
 
عباس‌نیا با بیان اینکه شرکت جهان ارقام پارس ماموریت شرکت‌داری برای برنامه‌ریزی استراتژیک و راهبری شرکت‌های گروه را بر عهده دارد، تصریح کرد: شرکت پدیسار انفورماتیک از جمله شرکت‌های زیرمجموعه جامپ است که در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات فعالیت دارد و با مجوز پرداخت یاری، حوزه‌های پرداخت را پشتیبانی می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس با بیان اینکه فرزانگان پارس در زمینه شبکه‌های فیبر نوری فعالیت می‌کند، گفت: شرکت آرین تل نیز از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه‌ این هلدینگ است که سرویس تلفن خود را به‌عنوان اپراتور موبایل مجازی با کمک از زیرساخت‌های سه اپراتور همراه اصلی راه‌اندازی می‌کند. وی ادامه داد: این اپراتور موبایل مجازی به کل کشور خدمات ارائه می‌دهد و خدمات متنوعش را به بازار و برای همه افراد معرفی می‌کند. عباس‌‌نیا با تاکید بر اینکه تقریبا همه بانک‌ها در زمینه تنوع محصولات به بلوغ رسیده‌اند و همه محصولاتشان شبیه به هم است، افزود: آنچه که توسعه محصول و خدمت را متحول می‌کند، مشارکت‌هاست.
 
 وی پیشنهاد کرد که باید در را به سوی ایده‌های جدید و فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها باز کرد. وی ادامه داد: بانک ایران‌زمین و شرکت جامپ با راه‌اندازی مرکز نوآوری از استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها حمایت می‌کند. در این راستا، با شهرداری‌های استان تهران برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هر شهرداری برای مدارس، تورهای یک و دو روزه برای آموزش در نظر بگیرند.
 
 وی شرکت سامان ایمن‌پرداز (پاژ) را از دیگر شرکت‌های فعال هلدینگ معرفی کرد که روی کسب و کارهای موبایلی متمرکز است و چند کسب و کار را در مشهد اجرا کرده است. به گفته عباس‌نیا، شرکت سابین تجارت آریا نیز با مجوز پرداخت یاری، همه سرویس‌های PSP را ارائه می‌دهد. 
 
مدیرعامل شرکت جامپ با تاکید بر اینکه این شرکت در وهله اول وظیفه ساماندهی و سازماندهی مجدد شرکت‌ها در راستای تحول دیجیتال بازار را دارد، گفت: هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، ماموریت تحول دیجیتال بانک را بر عهده دارد. 
 
وی تصریح کرد: همواره ارتباطات مخابراتی با سرعت بالا، یکی از ارکان اصلی توسعه بوده و ما در گروه ایران‌زمین و جامپ از این بازیگران بهره‌مند هستیم. مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس با تاکید بر اینکه صنعت موبایل و مخابرات در کنار بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت، موجب تحول شده‌اند، افزود: یکی از ارکان اصلی بانکداری دیجیتال، بهره‌مندی از مخابرات دیجیتال در برقراری ارتباطات یکپارچه است. وی کاهش هزینه‌های عملیاتی مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی با سایر بازیگران این حوزه را از برنامه‌های آتی شرکت اعلام کرد و گفت: ما اولین بانکدار دیجیتال در کشور و سرآمد خواهیم بود.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: