کد خبر: ۱۶۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - 24 July 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک ایران زمین با افزایش سرمایه 5.5 برابری خود به یکی از بهترین بانک های خصوصی و بورسی تبدیل می شود.
 بانکداری ایرانی ـ   بانک ایران زمین با افزایش سرمایه 5.5 برابری خود به یکی از بهترین بانک های خصوصی و بورسی تبدیل می شود.

 به گزارش  بانکداری ایرانی ؛  افزایش سرمایه 22 هزار میلیارد ریالی وضعیتی را برای بانک ترسیم می کند که می تواند به یکی از بهترین بانک های  خصوصی و بورسی تبدیل شود و بر همین اساس مورد توجه بورس بازان قرار گرفته است.

بانک ایران زمین با این رخداد از مشمولیت قانون تجارت خارج شده و با افزایش سرمایه از محل اورده نقدی سهامداران منابع قابل توجهی را جمع آوری کرده است.

این بانک که در سال 97 با رشد 158 درصدی درآمد توانسته بود 18 هزار میلیارد ریال درآمد کسب کند با این تامین مالی از محل افزایش سرمایه به یکی از بانکهای مورد اطمینان صنعت بانکداری ظرف دوسه ماه آینده تبدیل می شود به همین دلیل سهام این بانک ظرف ماه های گذشته رشد دو برابری داشته و از 1000 ریال  تا آستانه 2000 ریال پیش رفت. 

اطلاعیه افزایش سرمایه

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بانک ايران زمين - نماد: وزمين(زمين)

موضوع:  پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 4,000,000,000,000 ریال به مبلغ 22,000,000,000,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار سرمايه ، خروج از شموليت ماده 141 اصلاحيه قانون تجارت و دستيابي نسبت دارايي هاي ثابت به حقوق صاحبان سهام مورد تاييد بانک مرکزي که در تاریخ 1398/03/25 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: