کد خبر: ۱۵۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 07 May 2019
بانکداری ایرانی- مدیرعامل بانک خاورمیانه گفت: یکی از مهمترین راه‌های بوجود آوردن فضای کسب و کار مناسب، ایجاد شفافیت است.

 بانکداری ایرانی-  مدیرعامل بانک خاورمیانه گفت: یکی از مهمترین راه‌های بوجود آوردن فضای کسب و کار مناسب، ایجاد شفافیت است.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی، پرویز عقیلی کرمانی ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه افزود: چرا که امروزه یکی از یکی از مشکلاتی که در اقتصاد ایران وجود دارد مساله نبود شفافیت است .
 
وی تاکید کرد: برای اینکه سیاست بازار پولی و بانکداری ایران خوب کار کند و خود مانعی برای رشد و شکوفایی اقتصاد ایران نباشد باید اطلاع‌رسانی و شفافیت در این زمینه وجود داشته باشد.
 
عقیلی کرمانی گفت: بسیاری از بانک‌های ایران که بعضا دولتی هستند، هنوز از انتشار صورت‌های مالی خود نگرانی دارند که مثلا بانک رقیب به این اطلاعات دسترسی پیدا نکند. این در حالی است که باید گزارش حسابرسی شده بانک‌ها بصورت سالانه منتشر شود و استثنایی برای هیچ بانکی نباشد . 
 
مدیرعامل بانک خاورمیانه در ادامه عنوان کرد: بانک‌ها نیز اجازه دهند که این اطلاعات تجزیه و تحلیل شود و هیچ هراسی از آینده نداشته باشند.
 
 باید اهالی رسانه و تحلیل گران به سراغ اطلاعات بانک‌ها رفته و آن را تجزیه و تحلیل کنند و تنها در این صورت است که نظریه های اقتصادی درست عمل می کنند.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: