به گزارش
بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده با بیان اینکه نباید در یک شعاع کم، چندین شعبه بانک وجود داشته باشد، گفت: در روزگاری که بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و نمونههای پیشرفته آن در بانک ما وجود دارد، حبس منابع در قالب شعبه منطقی نیست.
وی افزود: میتوان با ادغام شعب همجوار، در مناطقی که بانک ملی ایران حضور کمتری دارد شعبه ایجاد کرد و یا از منابع آزاد شده برای افزایش قدرت خدمات رسانی به مشتریان استفاده کرد.
حسین زاده همچنین با بیان اینکه «سوددهی» از مهم ترین شاخص های ارزیابی عملکرد شعب است، اظهارداشت: طبیعی است که با ادغام چند شعبه زیان ده، میتوان همزمان با حفظ کیفیت خدمت رسانی به مشتری، شعبه را به سوددهی رساند.