کد خبر: ۱۵۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - 01 April 2019
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه برای نظارت مستقیم در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافتند.
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه برای نظارت مستقیم در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه برای نظارت مستقیم و تسریع در فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران زیان دیده، به منطقه سیل زده آق قلا و گمیشان سفر کردند.

بنابراین گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا ضمن همدردی و دلجویی از هموطنان سیل زده با حضور در محل استقرار بیمه گذاران،چک خسارت تعدادی از بیمه گذاران زیان دیده را تحویل داد.

این گزارش می افزاید: هم چنین به منظور انجام هماهنگی های لازم درخصوص تسریع امور بیمه ای و ارسال و توزیع کمک های غیرنقدی بیمه آسیا به هموطنان سیل زده، نشستی با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیاو مشاور وزیر کشور و معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری گلستان در محل استانداری برگزار شد.

گفتنی است به دنبال وقوع سیل در مناطق آق قلا و گمیشان، ستاد ویژه امور سیل زدگان در بیمه آسیا تشکیل و اکیپ ویژه ای از مدیران، کارشناسان بیمه آسیا و ارزیابان رسمی خسارت برای ارزیابی و پرداخت خسارت به منطقه اعزام شدند. هم چنین تاکنون سه محموله از کمک های غیرنقدی در قالب بسته های غذایی ـ بهداشتی بیمه آسیا بین هموطنان سیل زده توزیع شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: