کد خبر: ۱۵۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - 22 January 2019
خبرگزاری جمهوری اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تبیین فعالیت های دولت تدبیر و امید از جمله برای گسترش رفاه و تامین اجتماعی در جامعه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بانکداری ایرانی - خبرگزاری جمهوری اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تبیین فعالیت های دولت تدبیر و امید از جمله برای گسترش رفاه و تامین اجتماعی در جامعه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش  ایرنا، این تفاهم نامه امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید وزیر تعاون از خبرگزاری جمهوری اسلامی، به امضای سیدضیا هاشمی مدیرعامل ایرنا و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

براساس این تفاهم نامه، قرار است همکاری های اطلاع رسانی با در نظر گرفتن تمایل و علاقمندی طرفین به تقویت و گسترش روابط دوجانبه در راستای تبیین فعالیت های دولت تدبیر و امید برای کمک به اقشار نیازمند، توسعه زیرساخت ها و ظرفیت سازی برای افزایش اشتغال و گسترش رفاه و تامین اجتماعی در جامعه، صورت گیرد.

از دیگر مفاد این تفاهم نامه، حمایت و اجرای طرح های اطلاع رسانی، تحقیقاتی، آموزشی، تبلیغاتی و خبری و سایر خدمات تخصصی خبری و تصویری برای توسعه و تقویت فعالیت های مورد توافق بویژه در زمینه حمایت از برنامه ها و طرح های وزارت در زمینه توسعه اشتغال، کمک به اقشار نیازمند و توانمندسازی آنان، بسط و گسترش رفاه و تامین اجتماعی در جامعه، معرفی فعالیت های کارآفرینان، تولیدکنندگان و تولیدات شرکت های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: