کد خبر: ۱۵۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۷ - 14 January 2019
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت : به دلیل بارش برف و مه گرفتگی و کاهش دید ، تردد در گرنه های شاه منصوری و چری شهرستان کوهرنگ در روز دوشنبه ممنوع است.
بانکداری ایرانی - رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت : به دلیل بارش برف و مه گرفتگی و کاهش دید ، تردد در گرنه های شاه منصوری و چری شهرستان کوهرنگ در روز دوشنبه ممنوع است.

سرهنگ رحمت الله نجفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به آغاز بارش برف در بیشتر مناطق استان به خصوص در گردنه ها ، اکنون سطح دید رانندگان در این شرایط به 10 کیلومتر کاهش یافت.

وی، با اشاره به بارش شدید برف که در شهرستان کوهرنگ از یکشنبه شب آغاز شده است، گفت: تاکنون بارش برف در بخش لاران شهرستان شهرکرد، شهرستان فارسان، بخش دیناران شهرستان اردل، گردنه بره مرده لردگان و شهرستان بن گزارش شده است.

نجفی اظهار داشت : رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی چهارمحال و بختیاری و گردنه‌های این استان ، زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی به ‌همراه داشته باشند.

وی، از ممنوعیت تردد در محور شهرکرد به اندیکای خورستان تا صبح سه شنبه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه و آبگرفتگی در سطح محور اندیکا به شهرکرد ، تردد تمامی وسایل نقلیه از جمله اتوبوس های مسافربری از ساعت 17 روز یکشنبه تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه ممنوع است.
به گزارش ایرنا، بر اساس نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از شهرستان های برف گیر این استان است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: