کد خبر: ۱۵۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 09 January 2019
حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه برخی افراد طبق ذائقه مخاطب در اینستاگرام پیام می‌گذارند که جو زدگی است، گفت: در اینستاگرام باید با کمک کار هنری چشم ها را خیره کرد اما کار هنری با تایید گرفتن برای جذب مخاطب متفاوت است.
بانکداری ایرانی - حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه برخی افراد طبق ذائقه مخاطب در اینستاگرام پیام می‌گذارند که جو زدگی است، گفت: در اینستاگرام باید با کمک کار هنری چشم ها را خیره کرد اما کار هنری با تایید گرفتن برای جذب مخاطب متفاوت است.


به گزارش  فارس، جلسه نقد و اندیشه؛ فضای مجازی، سواد رسانه ای و ارتباطات اجتماعی از نظر صاحب نظران امروز با موضوع روحانیت در فضای مجازی با حضور خطیب و فعال فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی، خطیب و فعال فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن صالحی، فعال فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین مسعود زارعیان در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی درباره موضوع چگونگی حضور روحانیون در فضای مجازی اظهار داشت: حضور در هر فضا نیازمند شناخت ادبیات مخصوص به آن فضا است اما اینکه ادبیات حضور در فضای مجازی را بدانیم به معنای تایید گرفتن از آن نیست.

این خطیب و فعال فضای مجازی اضافه کرد: گاهی برخی کاربران و حتی روحانیون در اینستاگرام پیامی را ارسال می‌کنند و گاهی از ترس از دست دادن مخاطبان پیامی را ارسال نمی‌کنند؛ به نوعی طبق ذائقه مخاطب پیام می‌گذارند که این محو شدن در مردم یا جو زدگی است؛ اگرچه در اینستاگرام باید با کمک کار هنری چشم ها را خیره کرد اما کار هنری با تایید گرفتن برای جذب مخاطب متفاوت است.

وی ادامه داد: در نتیجه محو شدن در این فضا است که وقتی یک نفر دختری را کتک می زند هزار نفر دیگر به اسم آن شخص پیج ایجاد می‌کنند تا به بهانه آن لایک بگیرند؛ وقتی صحبت از اینکه اینستاگرام فیلتر بشود یا نشود می شود برای این است که چنین چیزهای واقعا ناصواب را حذف کنند.

به گفته وی، شاهدیم که برخی مردم و روحانیون نگاه دم دستی در اینستاگرام دارند و به مردم می‌گویند همین حالتان خوب است و در همین فضا بمانید من خدا را برای شما دم دست می آورم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: