کد خبر: ۱۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - 04 January 2019
تعدادی از خبرگزاریها در خبرهای روز پنج شنبه (امروز) خود دراعلام شده که علی اشرف پوری حسینی رییس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد پس از اتهام پراکنی ها و افترا زنی های اخیر یکی از نمایندگان مجلس استعفا کرده است.
بانکداری ایرانی - تعدادی از خبرگزاریها در خبرهای روز پنج شنبه (امروز) خود دراعلام شده که علی اشرف پوری حسینی رییس کل سازمان خصوصی سازی و معاون وزیر اقتصاد پس از اتهام پراکنی ها و افترا زنی های اخیر یکی از نمایندگان مجلس استعفا کرده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، علی اشرف پوری حسینی رییس کل سازمان در این خصوص گفت: با روی کار آمدن وزیر جدید اقتصاد اینجانب از روی ادب و احترام درخواست جایگزین برای سمت ریاست سازمان کرده و همین اقدام را با روی کار آمدن دکتر کرباسیان در مهر ماه 96 و جناب آقای دکتر دژپسند در آذر ماه سال 97 انجام دادم.

امروز تعدادی از خبرگزاریها با سوء برداشت اعلام کرده اند که استعفای مهندس پوری حسینی به خاطر ایراد تهمت و اتهام پراکنی توسط یکی از نمایندگان مجلس صورت پذیرفته است.

براساس این گزارش پوری حسینی همچنین گفت: اینجانب نه تنها هیچگونه استعفای جدیدی را ننوشته ام بلکه در همین جا اعلام می کنم سازمان خصوصی سازی با اقتدار برای اعاده حیثیت و زدودن تهمت و افتراهای وارده از ساحت پاک خود وهمچنین برای تداوم اجرای قانونمند و سالم وظایف سازمانی خود بیش از پیش آماده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: