کد خبر: ۱۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 09 December 2018
نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل گفت: ایران پیشرفتهای زیادی در همکاری و مبارزه با فساد انجام داده است که باید به آن تبریک گفت.
 بانکداری ایرانی - نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل گفت: ایران پیشرفتهای زیادی در همکاری و مبارزه با فساد انجام داده است که باید به آن تبریک گفت.

به گزارش  تسنیم ، سدولف نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در محل اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: من به نمایندگی از سازمان ملل اینجا حضور دارم امسال پانزدهمین سالگرد دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل است.

وی افزود: این دفتر نگران شهروندان کشورهای مختلف دنیا در خصوص فساد است زیرا امنیت کشورها را هدف قرار داده است.

سدولف گفت: این مبارزه باعث توسعه و پیشرفت کشورها می‌شود و فساد موضوعی است که هیچ کشوری از آن در امان نیست.

نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل افزود: ایران امضا کننده این کنوانسیون است و از کشورهای پشتیبان کننده برای مبارزه با فساد به حساب می‌اید و این قانون توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که این شرایط نشان می‌دهد ایران برای مبارزه با فساد مصمم است.

سدولف گفت: این کنوانسیون ابزار بین‌المللی برای مبارزه با فساد است که کشورهای زیادی آن را امضا و تصویب کرده‌اند و از زمان تصویب کنوانسیون ایران در سازمان ملل فعال بود و با مشارکت برای بازگرداندن دارایی‌های مسروقه داشته است.

* به ایران برای مبارزه با فساد باید تبریک گفت

وی افزود: ایران پیشرفتهای زیادی در همکاری و مبارزه با فساد انجام داده است که باید به آن تبریک گفت و اتاق بازرگانی نیز در این زمینه فعالیت می‌کند و پیشرفتهای زیادی داشته است.

نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل افزود: موضوع فساد موضوعی سیاسی و اجتماعی است و موجب تضعیف در ثبات دولت‌ها می‌شود.

وی در ادامه با قرائت بیانیه مدیر دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل گفت: امسال پانزدهمین سال مبارزه با فساد سازمان ملل است و همه کشورها قوانینی دارند که مبارزه با فساد برای آنها در اولویت است و همکاریهای بین‌المللی در این زمینه ضروری است.

سدولف گفت: دولت‌ها متوجه هستند که مبارزه با فساد ضروری است و برای قاچاق انسان جنایات سازمان یافته و حفظ محیط زیست لازم است.

وی افزود: در 15 سال گذشته که از عمر این کنوانسیون گذشته عملکرد موفقی داشته و 183 کشور عضو آن هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: