کد خبر: ۱۴۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 03 October 2018
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با معاون اول رئیس‌جمهور را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس اظهار داشت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس، مقرر شده بود که یا رئیس‌جمهور یا معاون اول وی در مجلس حضور یابند و درباره وضعیت و مشکلات کشور گزارشی را ارائه دهند که آقای جهانگیری برای این مسئله در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.

وی در تشریح مسائل مطروحه در این جلسه بیان کرد: مطابق اظهارات معاون اول رئیس‌جمهور، برای رفع مشکلات کشور و تأمین کالاهای اساسی هیچ‌گونه مشکلی نداریم؛ وی به نمایندگان و ملت این وعده را داد که دولت نیازمندی‌های اساسی کشور را تأمین کرده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مباحثی هم درباره تنظیم بازار ارز و کالا مطرح شد، تصریح کرد: بر اساس گزارش معاون اول رئیس‌جمهور، صادرات غیرنفتی در ۶ ماهه اول سال بیش از ۲۶ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل، جهش زیادی داشته‌ایم.

نعمتی افزود: همچنین علی‌رغم شیطنت‌های آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران، فروش نفت ما از تراز بودجه‌ای کشور فراتر رفته است و ایران مشتریان خاص خود را همچنان دارد.
وی گفت: معاون اول رئیس‌جمهور درخواستی داشت مبنی بر اینکه مجلس در تأمین نیازمندی‌های دولت کمک کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مباحثی هم در خصوص کمیته تخصیص ارز بیان شد، اظهار داشت: جهانگیری با صراحت اعلام کرد که در این کمیته نیازمندی‌های مختلف ارزی را تأمین کرده‌ایم، هیچ‌گونه مشکلی در این باره نداریم و همچنین ارز لازم برای کنترل بازار ارز را داریم و این کنترل را ادامه خواهیم داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: