کد خبر: ۱۴۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 02 October 2018
اهواز ـ امروز بازار ارز در اهواز عجیب بود و مردمی که به امید بهره مندی از منافع گرانی دلار، اقدام به خرید ارز کرده بودند چشم به راه مشتری منصف بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، از روز گذشته قیمت دلار در بازار اهواز رو به کاهش نهاد و دیشب تا دیر وقت مردمی که اقدام به خرید دلار به منظور بهره مندی از سود ناشی از گرانی و یا احیانا حفظ ارزش مادی پس انداز و سرمایه خود داشتند، با پرسه زدن در بازار به دنبال ارزیابی بازار بودند.

اما بازار ارز امروز اهواز برخلاف روزهای قبل بسیار سحرخیز بود و مردم به دنبال خریدار منصفی بودند که دلارهای انبار شده آنها را با قیمت مناسبی خریداری کنند ولی امروز چنین خریداری در بازار وجود نداشت.

امروز تا ساعت ۱۲ ظهر دلال ها دلار را با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری می کردند و ۱۲ هزار تومان می فروختند ولی خبری از خریدار نبود مگر آنها که برای کارهای ضروری خود نیاز مبرم به دلار داشتند.

دلال ها امروز در بازار جولان می دادند و مردم عادی که برخی غالب سرمایه خود را به خرید دلار اختصاص داده بودند سرکیسه می کردند به گونه ای که طبق شنیده ها فردی دلار خود را با قیمت ۷۶۰۰ تومان فروخته است.

یکی از فعالان بازار ارز اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افرادی که اقدام به خرید دلار در اوج قیمت کرده بودند به شدت با مشکل مواجه شدند.
وی افزود: طی ۱۰ سال اخیر، چنین روزهای ملتهبی مثل آنچه امروز و دیشب به وقوع پیوست را ندیده بودم.

وی ادامه داد: افرادی که به امید کسب سود دلار خریداری کرده بودند، زندگی‌شان در معرض خطر قرار گرفته چرا که سرمایه اصلی خود را به این کار اختصاص دادند.

این فعال بازار ارز در اهواز تاکید کرد: پیش بینی می کنم با این روند آغاز شده قیمت دلار باز هم با کاهش مواجه شود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: