کد خبر: ۱۴۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 02 October 2018
همزمان سقوط قیمت دلار در سطح کشور، قیمت فروش دلار در بازار غیررسمی ارومیه به ۱۲ هزار تومن رسیده و پیش بینی ها حاکی از سقوط مجدد دلار طی ساعات آتی دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر پس از آغاز سقوط قیمت دلار از شب گذشته خرید و فروش دلار در صرافی های ارومیه متوقف شده ولی در بازار آزاد قیمت خرید تا ۱۲ هزار تومان رسیده، اما خریدی صورت نمی گیرد.

مشاهدات خبرنگار خبرگزاری مهر حاکی از این است که در زمان حاضر بیشتر صرافی های ارومیه با وجود اینکه باز هستند اما نیمه تعطیل به شمار رفته و هیچ خرید و فروشی صورت نمی گیرد.
یکی از صرافی های ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هجوم مردم برای فروش دلارهای خانگی و واکنش دلالان گفت: صرافی ها تابلوی قیمت ها را خاموش کرده و منتظر تثبیت قیمت ها هستند. اما داد و ستد در بازار آزاد صورت می گیرد که پیش بینی می شود باز شاهد کاهش قیمت دلار در ساعات آتی باشیم.

یکی دیگر از صرافی های ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون قیمت داد و ستد شده دلار در صرافی های ارومیه ۱۲ هزار تا ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان است افزود: هر چند تا ثبات قیمت و مشخص شدن وضعیت بازار خرید و فروش نداریم.

وی با ابراز تاسف از وضعیت بوجود آمده گفت: بخشی از این نوسانات قیمت به خود مردم برمی گردد که امیدواریم در روزهای آتی شاهد ثبات بازار و حفظ ارزش پول ملی باشیم.
هر چقدر بازار صرافی های ارومیه خلوت تر است اما در دو منطقه ارومیه که دلار به صورت آزاد داد و ستد می شود. 

یکی از افرادی که برای فروش دلار خانگی به بازار آزاد سر زده به خبرنگار مهر گفت: تمام سرمایه زندگیم و دارایی خود را به امید سود بیشتر فروختم و وسوسه شدم تا به دارایی خود اضافه کنم اما الان کلی متضرر شده ام و نمی دانم جواب خانواده را چه بدهم.

مرد میانسال دیگری که به دور از ازدحام مردم و دلالان در بازار آزاد دلار نظاره گر هیاهو بود نیز گفت: با افزایش روزانه دلار تمامی طلاهای همسر و دخترانم به همراه گوشی و هر چه داشتیم فروختم و دلار خریدیم اما الان در بلاتکلیفی و ضرری که کرده ام مانده ام و نمی دانم در ساعات آینده چه به سرم می آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: