کد خبر: ۱۴۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 02 October 2018
خرید و فروش ارز و به‌ویژه دلار تا آخرین ساعات امشب در بازار ارز اهواز ادامه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این روزها بحث قیمت ارز و به‌ویژه قیمت دلار به یکی از اصلی‌ترین مباحث روز کشورمان تبدیل شده و نقل هر محفلی است. وابستگی قیمت بسیاری از کالاهای خارجی و حتی تولید داخل به قیمت دلار، باعث شده موج گران شدن و ارزان شدن آن، بسیاری از مردم ایران را با خود همراه کند.

در این بین، افرادی هستند که بدون توجه به منافع ملی و با چشم‌پوشی از شرایط بازار و مردم، اقدام به خرید و ذخیره دلار و فروش آن به وقت سوددهی می‌کنند و افرادی نیز هستند که در بالا و پایین دلار، هیچ سراغی از آن نمی‌گیرند.

امروز یکی از عجیب‌ترین روزهای بازار ارز در ایران بود که در آن شاهد سقوط قیمت ارز نسبت به روز گذشته، آن هم به میزان محسوس و در حد 6 هزار تومان بودیم. به همین جهت، حوالی ساعت 23 امشب به بازار ارز اهواز در محل خیابان 24متری، نبش خیابان امام خمینی(ره) رفتیم.

در کمال تعجب و بر خلاف روزهای عادی، ارزفروشان یا صرافان آزاد، با جنب‌وجوش مشغول انجام کار و معامله ارز بودند. خرید و فروش ارز در بازار اهواز امروز و امشب بیشتر حول دلار، یورو و دینار عراق بود.

صرافان آزاد دلار را بین 13 تا 14 هزار تومان می‌خریدند و بین 13 هزار و 700 تومان تا 14هزار و 500 تومان می‌فروختند. همچنین هر هزار دینار عراق با مبلغی بین 13 تا 14 هزار تومان معامله می‌شد که خیلی غیرمعمول و کاذب به‌نظر می‌رسد.

یکی از این صرافان به‌قول معروف سیار که در بازار ارز اهواز حضور داشت به خبرنگار فارس گفت: بهتر است هر که می‌خواهد ارز بفروشد همین امشب بفروشد چون تا فردا باز هم قیمت ارز و به‌خصوص دلار سقوط خواهد کرد.

به‌هرحال باید منتظر ماند و دید روند سقوط دلار و ارز تا کجا و چه زمانی ادامه خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: