کد خبر: ۱۴۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - 29 September 2018
ارزش کل معاملات بورس تهران به بیش از یک هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان رسید
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه هفتم مهرماه ۹۷، با افزایش ۶۷۷۰ واحدی معادل ۳.۷۵ درصد به رقم ۱۸۷ هزار و ۴۰۶ واحد رسید. این در حالیست که در هفته گذشته شاهد رشد ۲۳ هزار و ۳۰۷ واحد نماگر کل بورس بودیم.

ارزش کل معاملات بورس تهران به بیش از یک هزارو ۴۳۵ میلیارد تومان رسیدشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه هفتم مهرماه ۹۷، با افزایش ۶۷۷۰ واحدی معادل ۳.۷۵ درصد به رقم ۱۸۷ هزار و ۴۰۶ واحد رسید. این در حالیست که در هفته گذشته شاهد رشد ۲۳ هزار و ۳۰۷ واحد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند رو به رشد روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۹۷۸ واحدی معادل ۳.۷۵ درصد به رقم ۵۴ هزار و ۷۷۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن، با رشد ۱۱۶۳ واحدی معادل ۳.۷۰ درصد، عدد ۳۲ هزار و ۶۱۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۸۲۲ واحدی معادل ۳.۷۰ درصد به رقم ۲۳ هزار و ۵۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۷۱۷۷ واحد افزایش معادل ۳.۷۳ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۹ هزار و ۶۵۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۴۵۹۵ واحد افزایش معادل ۳.۴۵ درصد به رقم ۱۳۷ هزار و ۸۶۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم، با ۱۵۳۶۶ واحد افزایش معادل ۴.۲۸ درصد همراه بود و عدد ۳۷۴ هزار و ۱۸۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۸۷ هزار و ۴۰۶ واحد قرار گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: