کد خبر: ۱۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 11 July 2018
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل از ستاره کنونی سلسائو خواست رفتارش را در زمین تغییر دهد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رونالدو نازاریو در مصاحبه با اسپورت TV درباره نیمار و عملکردش در جام جهانی 2018 روسیه صحبت کرد. مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل گفت‌: همه انتظار بیش‌تری از او داریم. او مهاجم اول است و ستاره برزیل محسوب می‌شود به همین خاطر انتظار بیش‌تری از او داریم. با این حال اکنون لیگ فرانسه آغاز خواهد شد و این قضیه به گذشته تعلق دارد.

رونالدو افزود: او محدود بازی می‌کرد. با نیمار در این باره صحبت نکردم. نمی‌دانم به خاطر عمل جراحی پایش بود یا موضوع چیز دیگری بود. رسیدن به فینال پس از دوری سه ماهه از میادین و عمل جراحی شرایط را سخت می‌کند.

مهاجم پیشین رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: نیمار باید از این جام جهانی درس بگیرد. او 25 تا 26 سال دارد، جوان و با هوش است و مسوولیت زیادی در بازی‌ها دارد.

ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی برزیل به تمارض‌های نیمار در جام جهانی اشاره کرد و گفت‌: مدت‌ها قبل در این رابطه صحبت کردم. پنج سال است که از او این سوال را می‌پرسم و او به من گفته است "زمانی که روی من خطا می‌شود، چنین واکنشی را نشان می‌دهم تا بازیکنان کم‌تر روی من خطا کنند."

رونالدو درباره این تمارض‌ها و مسخره شدن نیمار اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی یک منبع محسوب نمی‌شوند چون افراد زیادی هستند که به خلق چنین تصاویری می‌پردازند. هر اتفاقی که در زمین می‌افتد را به تمسخر می‌گیرند.

او در پایان گفت‌: باید این تصاویر را فراموش کرد و با این مساله کنار آمد. باید بازیکنان یاد بگیرند بتوانند هیجانات خود را در زمین کنترل کنند. باید دانست چگونه از شرایط بد بازی بهترین استفاده را برد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: