کد خبر: ۱۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 04 July 2018
بانکداری ایرانی ـ اولین نشست تجزيه و تحليل عملكرد مناطق و حوزه ها بر اساس اهداف تعيين شده سه ماهه اول سال ١٣٩٧ در دوازدهم تيرماه در سالن كنفرانس موسسه اعتباري ملل با حضور مديرعامل، اعضا هيئت مديره، معاونين و روساي مناطق و حوزه ها برگزار شد.
بانکداری ایرانی ـ در اين نشست سيد امين جوادي مديرعامل موسسه اعتباري ملل، تبيين سياست ها و هدف هاي پيش بيني شده را يادآور شد و از روساي مناطق و حوزه ها خواست نظارت دقيق تري بر روي عملكرد شعب تحت مديريت داشته باشند و همواره پيگير اجراي دستورالعمل ها و اهداف از پيش تعيين شده باشند.

ريیس هيئت مديره و قائم مقام مديرعامل سخنران دوم اين جلسه بود كه به بررسي جايگاه موسسه اعتباري ملل در شبكه بانكي پرداختند.

زاده باقر مديركل برنامه ريزي و بهبود روش ها در خصوص تجزيه و تحليل عملكرد مناطق و حوزه ها گزارشي ارائه داد و نظر مديران ارشد و روساي مناطق و حوزه ها را در این خصوص جویا شد. 

در ادامه نيز معاونين مديرعامل در امور شعب، اداري و منابع انساني و اعتبارات گزارشي از عملكرد واحدهاي تحت مديريت خود ار ئه کردند.

در پايان جلسه نيز روساي هر يك از حوزه ها ضمن ارايه گزارش عملكرد، به بحث و بررسي و ارائه پيشنهاد جهت تحقق اهداف تعيين شده پرداختند.

در حاشيه جلسه نيز از عملكرد روساي موفق حوزه ها تقدير و تشكر به عمل آمد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: