کد خبر: ۱۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 10 May 2018
بانكداري ايراني ـدولت مصم است با مجموعه اقداماتی که از طریق بانک مسکن انجام می دهد بر سرعت و رونق ساخت سازدربخش بافت های فرسوده شهری بفزاید تا علاوه رونق تولید مسکن Tمقاوم سازی بافت های فرسوده سرعت بگیرد و از میزان آسیب پذیری این بخش درمقابل حوادث و بلای طبیعی کاسته شود .
بانكداري ايراني  ـ دولت مصم است با مجموعه اقداماتی که از طریق بانک مسکن انجام می دهد بر سرعت و رونق ساخت سازدربخش  بافت های  فرسوده شهری بفزاید .

به گزارش بانكداري ايراني  بار شروع سال 97 بانک مسکن سه اقدام برای رونق بخشیدن به ساخت سازمسکن در بخش بافت های فرسوده شهری انجام داد که عبارت است از ؛ 

اقدام نخست افزایش مدت زمان یا طول دوره  اقساط تسهیلات اعطای بانک به بخش بافت های فرسوده از 12 سال به  15سال است ، افزایش طول این مدت توان دریافت کنندگان وام را برای تقویت می کند و  باعث تشویق استفاده از این تسهیلات می شود که می تواند درنهایت  رونق این بخش در پی داشته باشد.

اقدام بعد برای  تسهیل در ساخت ساز در بافت فرسود کاهش سود تسهیلات در این بخش است که از 5/17 درصد به 16 درصد کاهش یافت ، ارزان تر شدن ای تسهیلات باعث تقویت توان خریدار دراین بخش می شود و برسرعت ساخت در این بخش خواهد افزود .

سومین اقدام بانک مسکن برای رونق این بخش و سرعت بخشیدن به بازسازی قسمت آسیب پذیری شهری ، تولید مسکن ، رونق بازار مسکن و تشویق انبوه سازان به فعالیت دراین بخش ، حذف شرط خرید ارواق برای دریافت تسهیلات است ، حذف این شرط باعث تقویت توان سازندگان شده و آنها می توان این هزینه به طور مستقم در بخش ساخت صرف کنند. 

به نظرمی رسد دولت مصم است با مجموعه اقداماتی که از طریق بانک مسکن انجام می دهد بر سرعت و رونق ساخت سازدربخش  بافت های  فرسوده شهری بفزاید تا علاوه رونق تولید مسکن Tمقاوم سازی بافت های فرسوده سرعت بگیرد و از میزان آسیب پذیری این بخش درمقابل حوادث و بلای طبیعی کاسته شود .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: