کد خبر: ۱۳۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 24 April 2018
بانکداری ایرانی ـ عملکرد این شرکت در سال گذشته نسبت به سال های قبل نمایانگر جهش خوبی است به نحوی که از 360 میلیارد تومان پرتفو به 720 میلیارد تومان رسیدیم که رشدی 100 درصدی داشته است.

بانكداري ايراني  ـ مدیرعامل شرکت بیمه ملت درباره عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: عملکرد این شرکت در سال گذشته نسبت به سال های قبل نمایانگر جهش خوبی است به نحوی که از 360 میلیارد تومان پرتفو به 720 میلیارد تومان رسیدیم که رشدی 100 درصدی داشته است. 

علیرضا ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار بانكداري ايراني   در نمایشگاه بانک و بیمه گفت: در سال گذشته رتبه شرکت بیمه ملت از 17 به 11 ارتقاء یافت و سهم بازار شرکت که زیر یک درصد بود به بالای 2 درصد رسید که این موضوع نشان دهنده این است که این شرکت در فصل جدیدی قرار گرفته است و امیدواریم این روند صعودی را ادامه دهیم و جایگاه بیمه ملت را مجددا ارتقاء دهیم. 

وی ادامه داد: این شرکت در سال گذشته آمار بیمه های شخص ثالث را 36 درصد کاهش داد و این رقم در ابتدا برای این شرکت بالا بود و بر اساس تصمیم جدید در این شرکت از سال 95 روند کاهش بیمه های شخص ثالث ادامه یافت و بر روی افزایش بیمه های زندگی تمرکز کرده ایم و رشد خوبی در این حوزه داشته ایم. بیمه های مهندسی و مسئولیت و بیمه های درمانی نیز افزایش قابل توجهی را تجربه نموده است. 

ابراهیم پور درباره پرداخت خسارت حادثه کشتی سانچی هم گفت: هنوز گزارش این سانحه آماده نشده و گفته اند که در اردیبهشت ماه این گزارش آماده می شود که این شرکت پس از بررسی گزارش نسبت به پرداخت خسارت اقدام می کند. 

مدیرعامل شرکت بیمه ملت درباره هدف از حضور این شرکت در نمایشگاه بانک و بیمه گفت: چند هدف را از این حضور دنبال می کنیم. اول ماندگاری و حضور برند است. این نمایشگاه، یک نمایشگاه تخصصی است که هم می توان با نهادها و بازارهای مالی داشته باشیم و با محصولات جدید بانکی و بیمه ای آشنا شد. رایزنی برای شناسایی نیازهای بازار سرمایه برای محصولات بیمه ای نیز موثر خواهد بود. محصول جدید این شرکت نیز «بیمه کسب و کار» است که برای صنوف مختلف صادر می شود در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی شده است. صدور کارت اعتباری هم برای خرید کالای ایرانی نیز از دیگر خدمات جدید شرکت بیمه ملت است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

ابراهیم پور بر حمایت شرکت بیمه ملت از استارت آپ ها نیز تاکید کرد و گفت: شرکت بیمه ملت از حیث آی تی جزو شرکت های سرآمد صنعت بیمه است و در این موضوع هم با روندی که در دنیا اتفاق افتاده ما ناگزیریم به این سمت حرکت کنیم. فروش های الکترونیکی در این شرکت آغاز شده و طراحی اپلیکیشن خدمات بیمه ای، فروش بیمه نامه ها و بازپرداخت اقساط نیز در دستور کار قرار داده ایم و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: